10% reduce la abonamentul pe 5 zile
20% reduce la abonamentul pe 10 zile

Franciza

FITFOODWAY este cel mai mare lanț de unitati de tip catering cu mancare sanatoasa din România

 

În prezent, FITFOODWAY este cel mai mare lanț de unități de tip catering cu mâncare sănătoasă din România, fiind prezent în mai multe orașe: București, Constanța, Oradea, Brașov, Timișoara, Arad, Ploiești, Cluj-Napoca, Craiova, Satu Mare, Sibiu, Târgu Mureș, Iași, Bacău, Galați, Brăila, Pitești, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Buzău.

Prima unitate a debutat la începutul anului 2018 și s-a impus rapid pe piață, venind cu un concept nou în arta gătitului, care ajută să avem un stil de viață sănătos, unde accentul este pus pe calitatea produselor, dar și pe sistemul ușor prin care se asigură consumarea produselor, îndemnând un număr cât mai mare de persoane să devină clienți fideli. Pornind de la o unitate mică de producție în cei doi ani de când a fost creat brandul, cifra de afaceri a crescut semnificativ în fiecare lună, aceasta urmând să se dubleze cu fiecare oraș în care s-a deschis. Fitfoodway reprezintă un concept inovator, aflat într-o continuă expansiune pe plan național. Dezvoltarea rapidă a sistemului creează certitudinea unui mediu de lucru stabil și a unei investiții sigure.

Suntem o firmă construită pe valori de business solide și morale, unde oferim garanție de 100% pentru produsele și serviciile noastre, practic oferim toți banii înapoi dacă clientul nostru nu este mulțumit de serviciile sau de produsul nostru.

Noi avem o ofertă unică de vânzare a francizei, așadar oferim garanție 100% pentru recuperarea investiției în franciză, în caz contrar se va restitui suma plătită.

Mai jos, ai pe scurt principalele beneficii ale francizei FITFOODWAY:

  1. Manual de franciză care cuprinde toate informațiile și specificațiile afacerii noastre.
  2. Asistență în alegerea locației unității, conceperea fluxului, utilarea și echiparea unității. Suprafața trebuie să fie între 80 și 150 mp în funcție de orașul în care se află. Într-un oraș se dă o singură franciză, iar francizatul are exclusivitate pe acel oraș.
  3. Oferim training angajaților și managerilor înainte, în timpul și după deschiderea unității, iar acesta este inclus în taxa de francizare. Te vom asista în procesul de formare și instruire pe o perioadă de 30 de zile, după care se va face periodic.
  4. Acces la website-ul nostru care deține un sistem software de gestionare a clienților, livrărilor și rapoartelor zilnice.
  5. Consultanță continuă, sistem de audit și o serie de facilități menite să maximizeze profitul.
  6. Plan complet de marketing, branding și vânzări.

Costul final al investiției depinde de mai mulți indicatori specifici pieței cum ar fi poziționarea, tipologia sau suprafața. Planul de afaceri, ce cuprinde și bugetul de venituri și cheltuieli, diferă în funcție de mărimea și puterea de cumpărare a orașului în care se francizează.

Deținătorul unei francize FITFOODWAY are de plătit următoarele taxe lunare:

  • Taxa de marketing plătită exclusiv pe orașul francizat: 7% din venitul net.
  • Taxa de branding: 2% din venitul net.
  • Suport call center: 1% din venitul net.
  • Taxa de francizare: 5% din venitul net.

Lasă-ne datele tale de contact, spune-ne orașul în care dorești să deschizi, câte ceva despre tine și despre experiența ta în afaceri.